20e Etappe - Reisverslag uit Grenoble, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu 20e Etappe - Reisverslag uit Grenoble, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

20e Etappe

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Ben

18 Juli 2008 | Frankrijk, Grenoble

Vandaag van St-Ettienne naar Grenoble. 256km met een gemiddelde van 22.1.

De onsteking is helaas nog net zo erg als gisterenavond. Ik probeer het zelf wat uit te drukken zodat het vlak is. Dat lukt een beetje, reskin van biorace erop en proberen maar. Vlug weg, een flinke etappe te gaan. Even verkeerd gereden maar dan echt op weg.
De Col de La Republiek staat al al snel op het programma, deze loopt niet lekker, kan mn zit niet vinden. Eenmaal boven gekomen staat Cor al te wachten. Ik vertel hem dat hij door moet rijden, ik ga mijn eigen tempo rijden. En misschien afstappen of inkorten, en dan is het jammer dat hij zijn tijd voor mij heeft verknoeid. Toch rijden we samen verder en zelfs tot in Chirens (palandru) waar de lunch is. Daar vandaan gaat Cor vooruit, en ik samen met Jos verder. De klimmen volgen nu snel. De epine Granier, Cuceron en de Porte. Het gaat moeizaam maar het lukt. En op de Cuceron net onder de top komt het gevoel dat ik het ga halen, en de moraal gaat goed omhoog. Dat merkt Pieter als hij naast me komt rijden met de volgbus waar helaas Jos al in zit.

Als ik bij het hotel kom is het bijna 21.30 Een hele zware dag gehad, maar blij dat ik het gehaald heb. Cor is heel belangrijk voor mij geweest vandaag anders was ik misschien afgestapt. Laat te bed is niet goed natuurlijk, want je moet nog eten enzo.

Groeten dnBenno

  • 18 Juli 2008 - 06:19

    Jacqueline V. Oers:

    Hai Ben
    Je weet het "de laatste loodjes wegen het zwaarst" Het einde is in zicht en ik hoop dat het met die "pukkel" gaat lukken. Heeeeel veel sterkte.
    Jacqueline

  • 18 Juli 2008 - 08:51

    Zus:

    Ben je bent een echte kanjer,hou vol en sterkte
    Zus

  • 18 Juli 2008 - 09:35

    Ben En Anja:

    Kanjer, hou vol. Het wordt zwaar, maar eeuwige roem is je loon.
    Sterkte.

  • 18 Juli 2008 - 10:09

    Piet:

    Kom op BEN,

    Nog even volhouden, je bent er bijna. De moed niet verliezen!!!
    Denk aan je sponsors.

  • 18 Juli 2008 - 19:21

    Chris En Fely:

    Een paar dagen de tour niet kunnen volgen, wel geschrokken vanmorgen toen ik de verslagen las van de afgelopen dagen.
    Ik hoop dat het morgen (zaterdag) weer wat beter zal gaan, en dan op naar Parijs, wij zijn ook bijna onderweg naar Parijs maar wel wat comfortabeler dan jij.
    Ben hou vol en we zullen je toejuichen op de wielerbaan.
    Heel veel groeten en kracht toegewenst van Chris en Fely.

  • 18 Juli 2008 - 19:32

    Vader En Moeder Valk:

    hallo Ben en Cor,
    Wij lezen met bewondering jou verhaal. Wij wensen jou Ben, nog drie goede dagen toe, als je zo ver gekomen bent, moet dat toch wel een kick geven. En hopen dat jij samen met Cor en de rest van de mannen de eindstreep gaat halen. Heel veel groetjes uit Poeldijk van Vader en Moeder van der Valk en van Corry uit Pijnacker.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Grenoble

Mijn eerste reis

http://www.letourdejanjanssen.nl

Recente Reisverslagen:

15 December 2009

Een jaar later

24 Juli 2008

Sponsoring

23 Juli 2008

De laatste etappe

23 Juli 2008

25 etappe

20 Juli 2008

23e Etappe
Ben

http://www.letourdejanjanssen.nl

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 57664

Voorgaande reizen:

22 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

Spanje

22 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Rendevous

31 Juli 2010 - 28 Augustus 2010

Fietsen door Spanje

24 Mei 2008 - 28 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: