21e Etappe - Reisverslag uit Sallanches, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu 21e Etappe - Reisverslag uit Sallanches, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

21e Etappe

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Ben

19 Juli 2008 | Frankrijk, Sallanches

Vandaag van Grenoble naar Sallaches. 160km met een gemiddelde van 23.4.

Een korte nacht gehad, slecht geslapen, erg warm. De etappe dat Jan Janssen de tour heeft gewonnen, zegt hij zelf. Als je dit haalt haal je Parijs. Nou dat moeten wij nog zien. Hij laat ook weten sla de Gordon maar over. Maar als hij hoort dat ons hotel boven ligt wenst hij ons veel sterkte. De stad uit gaat wel, met wat hindernissen. Dan zijn we vrij snel aan het klimmen, en de bus staat pas heel laat. Blijkt dat ik niet genoeg eten bij me heb, dus dat gaat al niet lekker. We hebben een klim meer als het schema, foutje van de pijlenzetter. Bij de lunch horen we dat het erg slecht is op de Aravis. En op het punt dat ik moet afslaan regent het al, en ik besluit de rit in te korten. Ook vanwege het zitvlak, regen zal er geen goed aan doen. Ik haal er 40km en 2 cols af, maar krijg er 1 col voor terug. Daardoor ben ik nog een beetje op tijd binnen. Krijg het zitvlak wat rust, morgen weer 240km.

Nu slapen, Parijs is nog ver.

Groeten dnBenno

• 19 Juli 2008 - 11:04

Chris:

Kom op Ben, nog even doorbijten en er wacht je eeuwige glorie.

Sterkte deze laatste dagen!

• 19 Juli 2008 - 16:25

LUUK:

kom op Ben nu doorzetten he, al zal het erg zwaar zijn met die blessure.
    Broer Rien praat je toch wel moed in he? hij kan dat erg goed hoor.
    De laatste loodje's zijn het zwaarst.

• 19 Juli 2008 - 18:19

Leo Van Osch:

Vooruit Ben,moed houden en door zetten,je kan het doe maar een biefstuk in je fietsbroek dan gaat het weer wat beter.We puffen met je mee

Groetjes
    Leo

• 19 Juli 2008 - 21:04

Irene:

de laatste loodjes wegen het zwaarst Ben, je kunt het. groeten

• 19 Juli 2008 - 21:05

Ellen:

Hoi Ben,

Ja, Ben, je weet het, de laatste loodjes wegen het zwaarst, maar des te mooier is de overwinning! Je kunt het! Veel sterkte.

Groetjes Ellen

• 20 Juli 2008 - 09:19

Michel:

Hey Bikkel (met hoofdletter),

Parijs in zicht!!
    Veel sterkte met de laatste kilometers! Het is bijna binnen!

• 20 Juli 2008 - 10:52

Carla Janssens:

Ben, ga er voor!
    Ik gun je de zegen in Parijs! Sterkte en Succes!