19e Etappe - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu 19e Etappe - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

19e Etappe

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Ben

17 Juli 2008 | Frankrijk, Parijs

Vandaag de etappe van Aurillac naar St-Ettienne. Vroeg weg gegaan want een flinke etappe te rijden vandaag (256km). Even verkeerd gereden maar dan echt op weg.De Puy Marie staat vrij snel op het programma, deze loopt vrij aardig. Zelfs het laaste stukje wind mee. Na de busstop gaat het weer op en af. Een mooie route ook lang de Lot, met veel zon dus de temperatuur is aardig hoog. Al met al erg zwaar, vooral omdat mijn zitvlak steeds meer irriteert. Bij aankomst in het hotel blijkt er dan ook een behoorlijke onsteking te zitten.
Actie ondernemen dus en naar de dokter. We waren al laat en dan nog naar de dokter. Dit kost je nog meer tijd en het is 23.30 voordat ik mn bed zie.
Nu snel slapen want morgen is de koniginnenrit volgens JJ. 238 km met 6 cols en nog het nodige er tussen in.

Toen ik terug was van de dokter was nog niet alles weg en ik vrees dus ook voor morgen!

Groeten dnBenno

Ps. We hadden vandaag 256km te rijden. Het gemiddelde was 23.2.

• 17 Juli 2008 - 19:10

Frank:

Oei Ben, ik hoop dat je zitvlak je niet in de steek laat. Ik wens je sterkte en goeie moed. Frank

• 17 Juli 2008 - 20:25

Jan Doorakkers:

Hoi Ben, Ik weet dat je geen mietje bent, dus ga je morgen door hé. Misschien met een rauwe biefstuk in de broek?
    Hopelijk gaat het goed.
    Maar je schrijft 256 km in 9 uur en dan maar 23,2 gemiddeld??? Dit moet toch harder zijn??
    Groetjes en suc6
    Jan

• 17 Juli 2008 - 20:58

Zus:

Hoi Ben

Ik hoop dat je het vol kunt houden, het zou wel heel erg voor je zijn als je nu af moet haken.
    We duimen voor je.
    Veel sterkte.
    Groetjes Zus

• 17 Juli 2008 - 22:53

Ellen:

Hoi Ben,

Wat een pech! Jou kennende ga je, als het enigzins kan, door. Veel succes. Ik lees het wel weer.

Groetjes Ellen