23e Etappe - Reisverslag uit Auxerre, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu 23e Etappe - Reisverslag uit Auxerre, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

23e Etappe

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Ben

20 Juli 2008 | Frankrijk, Auxerre

De 23e etappe was van Besancon naar Auxerre. 246km met een gemiddelde van 26.9.

Redelijk geslapen, vroeg op, en een echt frans ontbijt. Brood jam en een pot koffie en daar moet je dan 240km op fietsen. 2 Cols volgens het schema maar wij weten ondertussen wat dat inhoudt. Weer de gehele dag op en af. In het begin zit een groot deel bij elkaar. Na de lunch, die bij de franse Ma Flodder was, valt het uiteen. En Cor en ik gaan samen verder. Veel wind en grotendeels tegen. Het statement van Demis Roussos (my friend the wind) onderschrijf ik niet. We hebben hem nauwelijks mee gehad en een vriend helpt je toch? Verder op de dag gaat het wat beter lopen bij mij, en krijg het gevoel dat de kracht weer een wat terug komt. De stad Auxerre zien we nauwelijks. Het hotel ligt er helemaal buiten.

Morgen (zondag 20 juli) een korte etappe van 138km ?

Groetjes Ben

• 21 Juli 2008 - 10:50

Frank:

Ben je gaat het halen!!!!!
    Dat wordt maandag een glorieuze intocht in het Velodrome de Vincennes. En je rijdt er Jan Janssen en Herman van Springel gewoon van af!! Hulde, Frank en Marij

• 22 Juli 2008 - 08:28

Jan Doorakkers:

Hoi Ben,
    Nu is het zover niet meer, dus je haalt het.
    Het zwaarste zit erop nu nog even doorbijten en je bent er.

suc6 Ben

Jan