Sponsoring - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Sponsoring - Reisverslag uit Tilburg, Nederland van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Sponsoring

Door: dn'benno

Blijf op de hoogte en volg Ben

24 Juli 2008 | Nederland, Tilburg

Hallo zo als jullie zien ben ik weer terug in Tilbrug.
Een hele ervaring rijker, maar ik schrijf daar later nog over.
In verband met de sponsoring volgt hier nog even het gironummer.

2261895 tnv Ben van Sluijsveld
Groeseindstraa 54-06 5014 LW Tilburg.

Bij voor baat dank, en vooral namens de twee goede doelen:
Kanker en Alzheimerfonds.
Ik hou jullie op de hoogte.
Groetjes d'n Benno

  • 23 Juli 2008 - 22:08

    Anja En Ben:

    Fantastisch. Een top prestatie. Van harte gefeliciteerd. Nu nagenieten.

  • 24 Juli 2008 - 11:19

    Wil Kruijff:

    Hoi Ben,
    Op de fiets heb ik van je genoten en nu thuis ook nog even nagenieten met het lezen van je berichten. Beter kan toch niet.
    Groeten van Carboni.

  • 24 Juli 2008 - 15:22

    Zus:

    Hoi Ben
    Mooi verslag, je hebt je roeping gemist zowel als schrijver en toch zeker als fietser.
    Fantastisch.

  • 24 Juli 2008 - 15:41

    Ruud Dominicus:

    Hoi Benno, een geweldige prestatie heb je geleverd!!.
    Je bent inderdaad een ervaring rijker.

    Groeten Ruud

  • 24 Juli 2008 - 21:02

    Cor En Corry:

    Hallo Ben,

    Wat hartstikke leuk om jou verhalen te lezen. Wij hebben de marzel dat jij regelmatig met Cor reed, daardoor voelen we ons er nog meer bij betrokken. En wat toevallig dat ook jij voor een goed doel reed. Ik hoop dat ook jij aan het eind daar met een goed gevoel naar terug kan kijken. Toen Cor maandagavond thuis kwam hadden we nog een verrasing voor hem, het huis was hartstikke vol met Familie en vrienden. Ook een paar specials waren er, het doel waar Cor voor reed. Heerlijk om te zien hoe idereen het naar zijn zin had en genoten van Cor zijn prestatie.Ben, we vonden het leuk om jou en je familie in Parijs te ontmoeten en als je in de buurt komt, wij hebben altijd koffie. Groetjes Cor en Corry.

  • 24 Juli 2008 - 21:12

    Guus:

    Ben,

    Het was geweldig. Wij thuis meeleven en hopen dat je het zou halen. Zeker de laatste dagen was dat wat onzeker. Maar de bikkel die je bent. Je hebt het gehaald!!!!
    Het was fantasties om erbij te zijn in Parijs.
    Dat had ik voor geen goud willen missen.

  • 25 Juli 2008 - 09:56

    Jan Doorakkers:

    Hoi Ben,
    Gefeliciteerd met je resultaat. Fantastisch.
    Enne leuke verhalen hoor. De rest hoor ik nog weleens op de fiets.
    Leuk ook dat Jan Jansen nog even meegefietst heeft
    groetjes, en rust nu maar even uit
    Jan

  • 25 Juli 2008 - 10:56

    Chris:

    Hoi Ben,

    nogmaals gefeliciteerd! En het sponsorgeld is overgemaakt.


  • 27 Juli 2008 - 17:01

    Rob Annette:

    hoi ben van harte gefeliciteerd we vinden het heel knap dat je het gehaald hebt het geld maak ik over naar je rekening groetjes annette rob van hest

  • 02 Augustus 2008 - 19:31

    Carla Janssens:

    dag Ben. Ik ben net terug van vakantie en lees natuurlijk nog even het laatste deel van jouw verslag. Van harte gefeliciteerd. Het is inderdaad een bijzondere prestatie, waar je trots op mag zijn. Ik heb je verslag met veel plezier gelezen. Hartelijke groet, Carla Janssens

  • 12 Augustus 2008 - 09:05

    Daan:

    Hoi Ben,

    Van harte. Een dijk van een prestatie. Dat zullen vele verhalen worden op de fiets.
    De sponsorbijdrage van mij komt er aan.

    grz,

    Daan

  • 11 December 2008 - 21:05

    Frank Jole:

    Hee Benno,

    Wat een prestatie die Tour.....super!!
    Fraaie site ook.
    Als je in de Eifel gaat fietsen moet je altijd even langskomen. wel even mailen of we thuis zijn. We wonen vlakbij de Rursee, zo'n 25 km vanaf Monschau frank.jole@hetnet.nl

    Groeten en fiets ze.

    Een bekend filosoof zou gezegd kunnen hebben: "Ik fiets waar ik Ben, ik Ben waar ik fiets." hij heeft het alleen nooit gezegd.

    Frank en Elly Jole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Tilburg

Mijn eerste reis

http://www.letourdejanjanssen.nl

Recente Reisverslagen:

15 December 2009

Een jaar later

24 Juli 2008

Sponsoring

23 Juli 2008

De laatste etappe

23 Juli 2008

25 etappe

20 Juli 2008

23e Etappe
Ben

http://www.letourdejanjanssen.nl

Actief sinds 27 Mei 2008
Verslag gelezen: 850
Totaal aantal bezoekers 57658

Voorgaande reizen:

22 Juli 2012 - 19 Augustus 2012

Spanje

22 Juli 2012 - 18 Augustus 2012

Rendevous

31 Juli 2010 - 28 Augustus 2010

Fietsen door Spanje

24 Mei 2008 - 28 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: