18e Etappe - Reisverslag uit Aurillac, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu 18e Etappe - Reisverslag uit Aurillac, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

18e Etappe

Door: Chris

Blijf op de hoogte en volg Ben

15 Juli 2008 | Frankrijk, Aurillac

Vandaag de etappa van Albi naar Aurillac. 227 km met een gemiddelde van 24.3.
Kortom dit was afzien.

Wel hadden we een feestje vandaag, Wil was jarig en werd 65 jaar. Een hele leeftijd en dan zo bezig. We hadden mooi weer vandaag niet te warm. Een laat ontbijt vandaag, vandaag 14 juli, dus heel Frankrijk vrij en dus rustig op de weg. Steeds op en af met een max van 3800 meter. Gelukkig dat Cor me er vandaag door heen heeft geholpen want het was echt zwaar. Ga nu slapen, morgen namelijk weer zo iets.

Groeten dnBenno

• 15 Juli 2008 - 11:30

Lisette:

Ik wil even zeggen dat ik erg trots ben op mijn schone vader Cor en wens hem en jullie allemaal heel veel succes met de laatste loodjes! Groeten Lisette

• 15 Juli 2008 - 18:14

Hoy Ben,:

Knap Ben. Ik vroeg mij wel af of je voor dat je aan deze zware etappe begon eerst een kaarsje hebt opgestoken in die gigantisch grote kathedraal van Albi want dat helpt. Toy, toy, toy voor de rit van morgen.

groetjes Geert en Mieke

• 15 Juli 2008 - 21:10

Corry Van Der Valk:

hoi Ben, Cor, Rien en alle andere fietsers. Parijs komt steeds dichter bij. Jongens, wat zijn we trots op jullie. Wat het kaarsje betreft... dat willen we thuis wel voor jullie opsteken. We hopen natuurlijk dat jullie het allemaal gaan halen. De laatste loodjes wegen het zwaarst, succes daarmee. Groetjes van de Valkies.

• 16 Juli 2008 - 19:08

Noortje:

Ha knappe oom (Cor, maar natuurlijk ook de andere fietsers!),

Wat een prestatie. Ongelooflijk! Parijs is in zicht. Maandag gaat het gebeuren... Wat zullen jullie daar naar uit kijken.

Nog heeeeel veeeeel succes toegewenst en ik denk aan jullie!

Liefs Noortje (vd Meer)