Tussen bericht op een rustdag - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Tussen bericht op een rustdag - Reisverslag uit Perpignan, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Tussen bericht op een rustdag

Door: Benno

Blijf op de hoogte en volg Ben

12 Juli 2008 | Frankrijk, Perpignan

Hoi allemaal ik ben erg blij met alle reacties, en geniet er van als ik op de site kan.
Namen van mensen die ik zelf eigenlijk niet ken, maar door te lezen wat ze te melden hebben kan ik ze wel thuis brengen bedankt.
Ik zal de diversen groeten door spelen aan de bedoelde personen.
Als het mogelijk is zet ik er weer fotos bij.De tijd om fotos te maken ontbreekt ons met tijden, omdat de afstanden behoorlijk zijn. En omdat we geen licht op de fiets hebben moeten we op tijd binnen zijn.
Natuurlijk ook om nog te kunnen eten en te herstellen van de dag, want telkens volgt er weer een etappe.
Vandaag ook een verplaatsing terug de bergen in, morgen gaan we op weg voor de laatste etappes.
We gaan ons best doen. maar het is nog ver naar Parijs zou Joop zeggen.
Groetjes Benno

• 12 Juli 2008 - 18:13

Ivo Maas:

Beste Ben,
    TCT 93 blijft je steunen. Nu nog de Alpen! Probeer ervan te genieten.
    voorzitter

• 12 Juli 2008 - 18:48

Annette Rob :

ben hou vol en denk aan parijs en kom goed aan wij zijn zondag 13 juli op weg naar duitsland en kunnen jouw dan een week niet volgen komen 20 juli laat thuis zet hem op en op naar de eind streep rob heeft nu de franse tv zender op staan we hopen dat het er nog op komt op deze zender groetjes annette rob

• 12 Juli 2008 - 20:40

Piet Van Berkel:

Hoi Ben
    Bijzonder knap van je blijf je goed verzorgen en overdrijf niet dan is Parijs dichtbij.

Groeten Piet en Marian

• 12 Juli 2008 - 21:13

Ellen:

Hey Ben,

Ik ben eerder teruggekomen van een nat Ouddorp. Volg je nu weer. Zo te lezen gaat het nog steeds goed. Hou vol, ook al zal het niet altijd meevallen.

Groetjes Ellen

• 13 Juli 2008 - 19:13

Peter V/d Valk:

Beste allemaal,
    Ik ben een van waarschijnlijk velen die jullie volgen en ik wil jullie vanuit Naaldwijk groeten en succes wensen voor de Alpen die nu nog gaan komen.
    Doe Cor de groeten en weet Parijs komt eraan.