Etappe 10 246 Kilometer - Reisverslag uit Royan, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Etappe 10 246 Kilometer - Reisverslag uit Royan, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Etappe 10 246 Kilometer

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Ben

04 Juli 2008 | Frankrijk, Royan

Gegroet allemaal,

Weer een goede kamer gehad en een goede nachtrust. Weer met 3 man op de kamer maar deze was gelukkig wel groot. Na het ontbijt vandaag zijn we om 7:25 weggereden met mooi weer. We zijn met 7 man van start gegaan maar bij de busstop was het uitgedund tot 4. De lunch was weer oke en calorierijk. Vandaag wilde de leiding ons makkelijk uit Nantes leiden en niet over de drukke autoweg. Erg mooi met een pontje over de Rhone heen. Maar dat koste ons aardag wat kilometers meer. 32 om precies te zijn. Daarom is er verderop een afkorting geweest en kwamen we toch goed uit. Stevig doorgereden vandaag en uiteindelijk met 3 man aangekomen,weer een mooi dag.

Groetjes Ben

PS.Nog even een uitleg waarom we meestal meer kilometers hebben dan gepland. Een deel daarvan is omdat we verkeerd rijden. De rest is omdat in 1968 gemeten werd vanaf een punt aan de rand van de stad en tot bijvoorbeeld de wielerbaan zoals in Roubaix. En dan moeten wij nog naar ons hotel.

• 04 Juli 2008 - 20:21

F R E D:

Benno, als eerste natuurlijk alle succes toegewenst !!!

Zoals ik al je berichtjes lees gaat het voorspoedig en zie ik het wel zitten dat je Parijs haalt.

Maar..........
    Zijn jullie nog allen compleet?
    Fiets iedereen ELKE dag mee?
    Hebben jullie al veel materiaalpech gehad?
    Wanneer beginnen de echte bergen?

Veel vragen, maar ook van anderen die meefietsen en waar wij het dan over hebben.

We volgen je berichtjes dagelijks.

p.s: Het weer in Nederland is fantastisch ;)

• 05 Juli 2008 - 21:00

Ellen:

Ik lees steeds dat het goed gaat en dat is natuurlijk geweldig. Ik laat even verstek gaan met lezen, want ik ga een paar dagen naar zee. Veel succes!!

• 06 Juli 2008 - 21:46

Ben Janssen:

We zijn net terug van vakantie. Het lijkt prima te gaan met je tot nu toe. Veel succes de komende etappes.

• 07 Juli 2008 - 12:58

Luuk:

Benno heb je geen tijd meer om wat te plaatsen op de site ?
    we heebben tot etappe 10 kunnen lezen ben erg benieuwd naar de rest
    veel sucses verder en ook alle andere deelnemers