Etappe 9 196 Kilometer - Reisverslag uit Nantes, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Etappe 9 196 Kilometer - Reisverslag uit Nantes, Frankrijk van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Etappe 9 196 Kilometer

Door: Jeroen

Blijf op de hoogte en volg Ben

04 Juli 2008 | Frankrijk, Nantes

Hallo aandachte lezers,

De kamer was weer erg netjes en weer met een ander op de kamer. Is erg leuk telkens een andere slapie, zo leer je iedereen beter kennen. Na weer een goed ontbijt zijn we om 7:45 vertrokken. Bij de start wa shet weer fris maar in ieder geval mooi droog weer. Weer met 4 man van start gegaan wat vlak daarna 7 is geworden tot aan de busstop. Het ging me vandaag eigenlijk iets te hard en ik ben na de pauze dan ook meer mijn eigen tempo gaan rijden. Tijdens de lunch is radio tour de France langs wat de zaterdag op de radio komt! We hebben vandaag erg geluk gehad met het weer, Wilfred sprak over een stottbui op 150 kilometer. Gelukkig hebben wij daar alleen de plassen van gezien. Verder was het weer een prachtige dag, veel gezien weer en gelukkig niet verkeerd gereden. Helaas is de gendarme een beetje te ijverig en denkt dat alles wat met fietsen te maken heeft fout is. Ze hebben de gehele bestelbus gestript inclusief de bagage. Komt natuurlijk omdat de Tour start hier in de buurt. Morgen een lange etappe dus ben benieuwd hoe dat gaat.

Groetjes D'n Benno