Een niet geplande rustdag - Reisverslag uit León, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Een niet geplande rustdag - Reisverslag uit León, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Een niet geplande rustdag

Door: dn'benno

Blijf op de hoogte en volg Ben

21 Augustus 2010 | Spanje, León

Hallo allemaal,

Het is vandaag zaterdag en we hebben gisteren overlegd rondom de planning en besloten om een rustdag in te plannen hier in León. We hebben daarom lekker uitgeslapen en laat ontbeten want het was nog redelijk laat geworden gisteravond. We hebben een flinke wandeling gemaakt die deels langs een rivier en deels door een park ging. Verder hebben we op tijd een terrasje gepakt en de lunch genuttigd op een mooi plein. Daarna zijn we wat gaan rusten want dat is toch waar een rustdag voor bedoeld is. Na het rusten hebben we nog een kerk met een museum bezocht en dat was wel de moeite waard. Het was erg mooi. Het is een van de oudste gebouwen hier met de meest waardevolle collectie van Spanje. We hebben nog wat foto's gemaakt zoals van de catedraal en nog meer oude gebouwen. Ook genieten van een lekker ijsje en een lekker biertje want het is wederom boven de 30 graden en ook al moet je rusten op een rustdag genieten zorgt ook voor rust. Straks gaan we lekker eten en dan morgen weer fietsen.

Groetjes,

Ben en Wim

• 21 Augustus 2010 - 20:57

Zus:

Hoi Ben en Wim
    geniet van al dat moois wat jullie tegen komen
    zo te lezen is dat al erg veel geweest zo helemaal weg van de massa toeristen.
    groetjes Zus

• 23 Augustus 2010 - 10:51

Ria Ververs:

Even de batterij opladen is heel belangrijk, en nog veel leuker is dat je dan iets meer van het stadje Leon, De temperatuur is erg prima lees ik 30 graden, op dit moment regent het hier.
    Tot het volgende verslag maar weer jongens , en fiets ze weer morgenvroeg.