Van Astorga naar León - Reisverslag uit León, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Van Astorga naar León - Reisverslag uit León, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Van Astorga naar León

Door: dn'benno

Blijf op de hoogte en volg Ben

20 Augustus 2010 | Spanje, León

Hallo allemaal,

Het is vrijdag vandaag en op het programma staat een rit van Astorga naar León. Dat klinkt als een lange, zware rit maar dat valt eigenlijk wel mee. In totaal is het een vrij vlakke rit van 71 kilomter met nog 310 hoogte meters. En dat is dan nog inclusief de extra kilometers die we gereden hebben om een rustige weg te hebben. Ook vandaag hebben we veel fietsers en lopers gezien. Je krijgt wel een lam handje van al dat gezwaai. Het valt wel op dat er nogal wat mensen moeite hebben om te lopen. Ook hier in de stad haal je ze er zo tussenuit. Tijdens een deel van de route viel de armoede erg op, vooral aan de huizen en dergelijke. Dat zag er allemaal niet zo best uit en we dachten allebei: "Dan hebben we het zo slecht nog niet". Verder was het een rustige trainingsdag voor het deel van de tocht die nog volgt. We hebben de stad al wat verkent en ook León is weer mooi. Eerst even overleggen over de rest van de route en dan gaan we eten.

Groetjes,

Ben en Wim

• 21 Augustus 2010 - 09:18

Jan Doorakkers:

Mooi jongens om na zo,n zware dag het wat rustiger aan te doen. Mooi dat je ook in fantastisch weer kunt fietsen. Wel warm natuurlijk maar toch beter dan hier in Zweden waar het slechts 16 graden is.
    Toch is het hier wel lekker fietsen hoor
    grt
    Jan

• 21 Augustus 2010 - 16:07

Joop Stokman:

Hallo Wim en Ben,

Ben, joyu ken ik niet, maar als je met Wim onderweg bent, zal het zeker goed zitten met jou. Ik wens jullie een heel goede en fantastiche tocht. Was vanmidag bij Willemien en hoorde dat ik naar jullie kon reageren.Vorige week bijJonkergouw (voornaam even kwijt, maar wat wil je,al 81 en dan valt er weleens wat weg)Dieheeft er een heel critieke tijd achter de rug. Maandag moet ik weer naar het ziekenhuis en ga dan weer even bij hem aan. Jullie alle goeds en ik blijf jullie verslagen volgen. Groeten,
    Joop