Vanavond met de bus naar huis - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Vanavond met de bus naar huis - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Vanavond met de bus naar huis

Door: dn'benno

Blijf op de hoogte en volg Ben

28 Augustus 2010 | Spanje, Pamplona

Hallo allemaal,

Het is zaterdag en eindelijk, na vier weken fietsen, zijn we in Pamplona. We hebben veel plezier beleeft aan de tocht en we hebben ook heel veel gezien. Nu we er zijn krijgen we een ontbijt wat we eigenlijk al vier weken nodig hadden. Zo veel keus, je kunt het niet allemaal uitproberen maar het ziet er zo lekker uit dat je het eigenlijk wel zou willen. De spullen inakken en zo lang ergens weggezet zodat we de stad in konden. Dat hadden we gisteravond ook gedaan en dat was gezellig geweest. Het is een mooie stad en alles ziet er goed verzorgd uit. De kerk wilden we nog bekijken. Daar waren we gisteren te laat voor want die sluit om 20.00 uur. De kerk blijkt niet alleen een kerk, maar tegelijk ook een klooster en een museum te zijn en er is veel te zien. Daarna zijn we doorgegaan naar de oude stadswallen en de verdedigingswerken. Voor een deel zijn dit parken geworden en dat is mooi om te zien. We hebben lekker gegeten en dan moet het gebeuren. We gaan de camping opzoeken om de bus te halen. Op het ogenblik zitten we op de bus te wachten. Er zijn al meer mensen die mee moeten. Het was een rit van ongeveer 7 kilometer om hier te komen en het was makkelijk te vinden. Binnenkort schrijf ik nog een afsluitend verhaaltje. Bedankt voor jullie aandacht en reacties.

Groetjes,

Ben en Wim

• 29 Augustus 2010 - 13:41

Fientje:

Als jullie dit lezen zijn jullie al weer thuis.
    Het was erg leuk om alles te volgen via "waarbenjij.nu".
    Ik vind het erg knap wat jullie gedaan hebben, PETJE AF!!!
    Groetjes Fientje

• 29 Augustus 2010 - 19:10

F R E D:

Ben en Wim, nog een allerlaatste tip; Blijf lekker daar, het weer hier in Brabant is echt "but!".

Proficiat met jullie behaalde resultaat!!!

• 30 Augustus 2010 - 08:20

Hans V.d.zande:

beste Ben-Wim,gefeliciteerd met het volbrengen van jullie fietstocht, en ook voor jullie reisverslag. Hans.