Naar Rionegro del Puente - Reisverslag uit Ríonegro del Puente, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Naar Rionegro del Puente - Reisverslag uit Ríonegro del Puente, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Naar Rionegro del Puente

Door: dn'benno

Blijf op de hoogte en volg Ben

12 Augustus 2010 | Spanje, Ríonegro del Puente

Hallo allemaal,

We zijn woensdag weer op tijd weg en de straten zijn nog nat van het schoonmaken. Het was nog laat warm en rumourig geweest gisteren. De route is in het begin niet erg interesant maar de temperatuur valt gelukkig nog mee. Halverwege zien we een mooi stuwmeer en uiteraard maken we daarvan wat foto's. Verder is het door fietsen en ondanks de waarschuwingen in het boek rijden we toch verkeerd. En voordat we weer op route zijn kost ons dat heel wat extra kilometers. Om 14.45u zijn we op de plaats van bestemming. Rionegro del Puente, we hebben vandaag 125 kilometer op de teller gezet. De laaste 15 tot 20 kilometer was een vrij recht stuk dat voor een groot deel steeds omhoog liep. Het is een heel klein dorp met weinig te doen. We hebben een beetje rondgelopen en bij een water gezeten waar gezwommen werd. Vanavond slapen we weer in een refuge alleen slapen we deze keer op een zaal. De vorige keer hadden we een vier peroonskamer voor ons tweeën. De vorige keer hadden we een oud gebouw, deze keer een vrij nieuw gebouw en het is redelijk druk. Ik ben benieuwd naar hoe het vannacht zal gaan. De stempel hebben we ook weer gescoord en we weten waar we straks kunnen eten. Dus tot zover.

Groetjes,

Ben en Wim

• 13 Augustus 2010 - 11:02

Ria Ververs.:

Het verbaast me dat jullie ondanks de hitte toch nog zoveel kilometers kunnen fietsen. Knap hoor.
    Veel fiets plezier nog.