Room with A view - Reisverslag uit Avilés, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Room with A view - Reisverslag uit Avilés, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Room with A view

Blijf op de hoogte en volg Ben

08 Augustus 2012 | Spanje, Avilés

Ontbijtbuffet is een goede start, snel de weg gevonden is ook mooi. GPS is toch makkelijk dan in een grote stad mkaar Gijon is nog een stuk groter. Wat een stad, gelukkig maar een klein stuk meegekregen. Tot aan de lunch hetzelfde parkours als gisteren. Maar daarna een geleidelijke klim, lang op hoogte gebleven en een erg mooie en lange afdaling. Nog wat op en neer tot het doel van vandaag. La Isla (bonita) ontbreekt, ik had het s'morgens al op de kaart gezien. Een regelrechte toeristenplaats, dus de prijzen zijn er naar. Er ligt een rotseiland in de zee, vlak voor het strand vandaar de naam. Nog maar weinig plaats, en we wilden wel hier blijven dus dat kost wat. Op de kamer doen we het raam open, en (room with a view). Op anderhalve meter begint de grashelling maar liggend op bed zie ik de blauwe lucht. De rest maakt alles goed, op de kamer zijn we enkel om te slapen. Erg gezellig een mooi strand en dorp, en de foto's zullen alles duidelijk maken. Goed gegeten een pelgrimsmenu, maakt een deel van de kosten goed.

De cijfers, 87km en 16173 hoogtemeters, sorry dat zijn de peseta's van de kamer die vandaag op de rekening stonden. 1114 hoogtemeters en 1413 hoogtemeters van gisteren nog.

De groetjes van Ben & Wim