Zondag 12 Augustus (Bilbao) - Reisverslag uit Zalla, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Zondag 12 Augustus (Bilbao) - Reisverslag uit Zalla, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Zondag 12 Augustus (Bilbao)

Blijf op de hoogte en volg Ben

12 Augustus 2012 | Spanje, Zalla

Lekker uitgeslapen ontbijt pas om 9 uur, en ook nog een goed ontbijt. Zou je op een fietsdag moeten hebben. Te voet naar het station vlak bij het hotel. Helaas geen kaartjeautomaat. Dan maar naar het dorp gelopen, blijkt dat de trein op zondag minimaal rijdt. Ruim anderhalf uur wachten, hadden we geen zin in. Dus de auto maar gehaald, gaat toch makkelijker als de fiets. En Bilbao inrijden en een parkeerplek zoeken, viel erg mee. Was goed te doen. Langs het water gelopen, dat bracht ons waar we naar toe wilden. Het Guggenheim museum, zowel binnen als van buiten. Daarna de oude stad bekeken, en er achter gekomen dat ze hier de prijzen wel kennen. Wij willen steeds te vroeg eten, vandaag er weer achtergekomen dat dat niet werkt hier. Terug naar Zalla en daar geprobeerd, iets gevonden maar slechtste adres van de vakantie. Morgen beter maar dat lees je nog wel, geen km maar wel hoogtemeters maar dan te voet.

Ben en Wim

• 13 Augustus 2012 - 10:02

Joke Zijlmans:

Beste vakantiegangers...Hoe is het weer en de temperatuur daar!!!!
    Leuke verslagen en een goede weet dat jullie magen heel belangrijk zijn...
    Nog een fijne vakantie en genieten maar... Hartelijke groetjes voor jullie beide..

• 13 Augustus 2012 - 20:31

Esther:

Hoi Ben en pap,
    Geniet van jullie laatste dagen en kom niet te snel naar huis. Daar is het vakantie en thuis moet er weer van alles gedaan worden. Het weer lijkt hier gelukkig een beetje op Spanje op dit moment. We zijn wel erg benieuwd naar jullie foto's dus als jullie thuis zijn moeten we die maar snel gaan kijken.
    Heel veel groetjes van ons allemaal

• 15 Augustus 2012 - 23:42

Brigitte:

Lees toevallig dt reisverslag. wij zijn nu ook in Zalla, maar hebben een heerlijk hotel. Zalla is idd verder niet bijzonder, maar daardoor juist weer wel....wij vinden het jammer dat bijna geen enkele spanjaard engels kan. Dus even een ervaring uitwisls dit is er niet bij. Fijne vakantie verder gewenst. Wij vliegen zaterdag naar huis. Groetjes