Vrijdag 10 Augustus - Reisverslag uit Colindres, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Vrijdag 10 Augustus - Reisverslag uit Colindres, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Vrijdag 10 Augustus

Blijf op de hoogte en volg Ben

10 Augustus 2012 | Spanje, Colindres

Een eenvoudige maaltijd maar een goede, een salade uit eigen tuin en een bord met roggebrood bedekt met seranoham en gebakken eieren. En ijs als toetje, toch voldoende. Nog buiten van de avond en een wijntje zitten genieten.

De volgende dag na het ontbijt weer in de mist de weg op. Wel is het snel weer warm, maar daarvoor ben je ook in Spanje. Weer veel fietsers en wanderlaars tegengekomen, meer als 2 jaar geleden. We dachten in 1 dag naar Zalla te rijden waar de auto staat. Dit is toch nog 162km en dus iets te ver. Dus op ongeveer de helft een hotel gezocht. Het is Colindres geworden, een behoorlijk stadje maar weinig te zien. Er is een haventje, maar net te ver van het hotel lopen. Het moet wel leuk blijven, anders waren wij ook wel wanderlaars geworden. Straks lekker eten en genieten.

Weer 97km op de teller en 1202 hoogtemeters.

Groetjes Ben & Wim. Hopelijk morgen wel naar Zalla. En staat de auto er nog, we wilden bellen naar het hotel maar geen gehoor. Vreemd maar morgen weten we meer