Zaterdag 11 Augustus - Reisverslag uit Zalla, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Zaterdag 11 Augustus - Reisverslag uit Zalla, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Zaterdag 11 Augustus

Blijf op de hoogte en volg Ben

11 Augustus 2012 | Spanje, Zalla

Weer terug bij ons startpunt Zalla vlakbij Bilbao. Gisteren nog goed gegeten op het terras. we hebben paella op smaakte ons goed. Het ontbijt was weer echt spaans, daarna op weg nadat we de fietsen hadden opgehaald. Die stonden in de opslag, een paar honderd meter verderop. Na een paar km een eerste klim, en een behoorlijke ook. We blijven voorlopig op de kustweg, en die is deze keer wel zwaar. Maar ook mooi mede doordat het weer helder is. De weg landinwaarts is minder zwaar als wij dachten, op de laatste klim na dan. We zijn vroeg bij het hotel en hadden al gelunchd. Gelukkig de auto staat er nog, en het hotel is gewoon open. We krijgen dezelfde kamer, en de spullen die we niet meer nodig hebben gaan gelijk de auto in. Opfrissen en wat drinken, en het dorp in, vast kijken hoe het is om morgen in Bilbao te komen. 64 km en 1063 hoogtemeters hadden we vandaag, nog twee dagenin Bilbao om de vakantie af te sluiten. En natuurlijk om de stad te zien. Verslag daarvan volgt.

Ben en WIm

• 12 Augustus 2012 - 12:29

Louis Meijs:

Hoi Wim en Ben. Als we de berichten zien moet het bloedheet zijn in Spanje of valt dat tijdens het fietsen wel mee ?? Doe het nog maar even rustig aan, geniet ervan en kom goed thuis.l

• 12 Augustus 2012 - 20:54

Jan En Berry Swaanen:

Wim en Ben,

Goed te lezen dat jullie het rondje door het noorden van Spanje weer met succes hebben afgerond. Nu nog een paar dagen nagenieten in Bilbao en omgeving (ook zeker geen straf) en daarna weer een behouden terugreis. Uiteraard zijn wij benieuwd naar het uitgebreide verslag en de foto's.

Groetjes en tot gauw,

Jan en Berry Swaanen