Maandag 6 Augustus - Reisverslag uit Arias, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Maandag 6 Augustus - Reisverslag uit Arias, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Maandag 6 Augustus

Blijf op de hoogte en volg Ben

06 Augustus 2012 | Spanje, Arias

Het was nog fris vanmorgen, dus wat treuzelen zodat het wat later was om weg te rijden. Het heeft niet geholpen. Het is nog hetzelfde. De "N" weg waar we op wilden gaan was niet voor fietsers hadden we gisteren al gezien. We hadden een alternatief gevonden, en wat blijkt aan de andere kant van de stad mogen we er wel op. Dat is mooi en doen we gelijk, is een mooi vervolg op de afkorting van gisteren. Deze weg loopt heerlijk, en na wat klimmen een erg mooie en lange afdaling. Nog wat op en af en dan komen we weer aan de kust. De lunch gedaan en weer op de track verder. Na 100km gaan we naar een hotel uitkijken, maar er is weinig aanbod. Daarom besluiten we om door te gaan naar Arias. We vinden eerst maar een hotel, ook na navraag. Dus het wordt een 3* hotel. Het Palacio Arias is de naam, de prijs valt nog mee. En de kamer is aardig, maar 3* is het niet. Het hoofdgebouw is de naam waardig, maar wij zitten in het bijgebouw.
Een leuk plaatsje met een klein haventje, dat via de rivier in verbinding staat met de zee. Die we ook nog kunnen zien, wat winkels en het is weer compleet. Al met al weer een leuke dag, hopelijk geen domper want mijn fototoestel hapert. Hopelijk is het alleen energie tekort. Morgen uitsluitsel hiervan.

Cijfers 122 km en 1164 hoogtemeters.

Ben & Wim

Hopelijk goed nieuws omtrent het fototoestel.

• 07 Augustus 2012 - 18:47

Esther:

Hoi Ben en pap,
    Heerlijk om jullie verhalen te lezen, zo zijn we toch nog een beetje op vakantie in Spanje.
    Wij zijn thuis uit onze camino cocon aan het kruipen. Dat willen we wel niet maar ja, het moet.
    De foto's staan al op de computer en we zijn erg benieuwd naar jullie foto's.
    Geniet van jullie 3 *** hotel en van de rest van jullie tocht.
    groetjes van ons allemaal

• 07 Augustus 2012 - 22:51

Annette Rob Hest:

hoi ben en wim wat jammer dat het weer niet zo mee zit maar volgens je verhalen iedere dag is het er mooi en zien jullie veel en zo te lezen zijn de hotels ook goed ik hoop dat het goed komt met je fototoestel en dat je nog veel fotos kunt maken ben vorige week donderdag onze reis geboekt we gaan naar het zwarte woud voor acht dagen zaterdag 18 aug gaan nog twee weekjes werken en dan gaan we ook genieten van onze welverdiende vakantie de groetjes van ons en tot horens