Vrijdag 3 Augustus - Reisverslag uit A Coruña, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Vrijdag 3 Augustus - Reisverslag uit A Coruña, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Vrijdag 3 Augustus

Blijf op de hoogte en volg Ben

03 Augustus 2012 | Spanje, A Coruña

Wat later opgestaan vandaag een korte etappe, naar A Coruna. Een rustig begin tot we de doorgaande wegverlaten, en de kleine witte weggetje opzoeken. Stijl is nog rustig uitgedrukt., erg stijl kun je wel zeggen. Maar de beloning is er als we het bos uitkomen. Het ene mooie uitzicht na het andere. En hoeveel foto's wil je maken, elke km is er weer wat anders te zien. En je moet ook vooruit dus hopen dat je de mooiste kiest. Zo door naar ons doel. En wat een stad, we kiezen voor een punt tussen kust en centrum in. Achteraf goed gekozen, erg centraal en alles lijkt beloopbaar. Na het ritueel al het grootste deel van de promenade gelopen en een eerste indruk van de stad opgedaan. Al gegeten in de erg drukke stad en dat bevalt ons wel. Komt goed uit we willen een extra dag hier blijven.

Cijfers: 57km en 1005 hoogtemeters