Donderdag 2 Augustus - Reisverslag uit Ponteceso, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Donderdag 2 Augustus - Reisverslag uit Ponteceso, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Donderdag 2 Augustus

Blijf op de hoogte en volg Ben

02 Augustus 2012 | Spanje, Ponteceso

Opstaan om 7.35 en het weer ziet er goed uit, wat fris wat later blijkt maar het is stukken beter als gister. Ontbijt pakken en natuurlijk afrekeken, de fiets optuigen en om 8.45 de weg op. Eerst naar de kaap, daar hadden we voor gewacht. 17km te rijden, maar inderdaad erg mooi wat foto's voor het thuisfront gemaakt. Koffie gedronken aan de haven. En weer 17 km om bij het startpunt te komen, het hotel in Cee. Steeds wat op en af, en soms een wat langere klim. En de lunch met uitzicht op zee, erg leuk om te zitten. Weer een fijne fietsdag. Gekozen voor de plaats Ponteceso, lijkt op de kaart wel mooi. Het valt wel tegen of we zijn niet ver genoeg doorgereden. Ook met het wandelen niet veel ontdekt. Dus heb ik niet mee te melden als de cijfers: 115 km en 1178 hoogtemeters. Hopelijk morgen meer. La Coruna is het doel.

Groeten Ben & Wim