Dag 10 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Dag 10

Blijf op de hoogte en volg Ben

01 Augustus 2012 | Spanje, Santiago de Compostella

Woensdagmorgen is ander dan wij gehoopt hadden, totale bewolking en volop regen. Het ontbijt extra langzaam aan gedaan, in de hoop dat het droog wordt. Maar helaas het blijft hetzefde. Overleg wat te doen, we willen naar "Cabo Finisterre" het eind van de wereld. Volgens Wim is het erg mooi daar, maar dan moet het ook helder zijn voor het uitzicht. Het is 15 km enkele reis, dus 30 zijn we weer bij het zelfde hotel. Is niet erg aantrekkelijk met dit weer. Ik zelf was er nog nooit, wel waren er al twee keer plannen om het te doen. Dus in overleg besloten een dag te wachten, een extra nacht op deze kamer is geen probleem voor het hotel. Wat extra gerust op de kamer, daarna toch maar de jas aan het dorp in. Een overdekt winkelcentrum is dan een uitkomst, en de koffie smaakt goed. Terug naar het hotel voor internet, de site "miekeenesther.waarbenjij.nu" wilden we even bekijken. Voor het verslag van hun tocht naar Santiago de Compostella. Daarna een lunch scoren in het dorp. Het is droog geworden en daarom een wandeling naar het haventje, en een witbiertje gedronken hadden we s·morgens bij het koffieadres gevonden is Wim zijn favoriet. Middagdutje gedaan en de tassen op de eventuele regen voorbereid, is niet te hopen maar je weet maar nooit. Ons opfrissen zodat we dadelijk kunnen gaan eten, hopelijk morgen weer een fietsbericht. Teveel rustdagen daar is niet de tijd voor, en er is nog veel te zien op de route groetjes Ben en Wim.

• 02 Augustus 2012 - 17:01

Ben:

Hoi Ben,

Wij zijn ondertussen al weer terug uit Noorwegen. Was een fantastische reis.
    Veel plezier nog in Spanje.

• 02 Augustus 2012 - 18:28

Fientje:

Hoi Wim en Ben.

Ik volg jullie weer en lees dat jullie nog steeds genieten van het fietsen.Fijn dat jullie ook op tijd waren om Esther en Mieke in te halen.Ik hoop voor jullie dat het weer gaat veranderen en dat er nog mooie tochten volgen.Succes Fientje