Vijfde dag - Reisverslag uit Lugo, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Vijfde dag - Reisverslag uit Lugo, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Vijfde dag

Blijf op de hoogte en volg Ben

27 Juli 2012 | Spanje, Lugo

Gister in het hotel gegeten. Was geen keus verder.Ook een slechte nacht. Ontbijt op en snel weg. Het was wat bewolkt maar de zon kwam er al snel bij. Gelijk weer warm. We wisten dat we gelijk moesten klimmen. 11 km lang gelijk. Maar wel prachtige uitzichten. Het stuwmeer is weer spelbreken en amai amai, wat doet het zeer.

Daarna nog meer klimmen. We willen eigenlijk tot in Lugo fietsen maar dat wordt te ver. Ook voor mij te weinig training vooraf en de slechte nacht. Lugo was 127km geweest, nu zitten we op 100km en 2169 hoogtemeters . Toch ook behoorlijk.

Een hotel in een klein dorpje, simpel en rustig. We rusten en dadelijk eten.We zien wel. Morgen de laatste etape naar santiago de compostella. Maar dat is voor zondag gepland.

Ben & Wim

• 29 Juli 2012 - 18:58

Jan Doorakkers:

Als het maar goed weer is dan kom je er wel

Veel succes Wim en Ben en ik vind het leuk om jullie berichtjes te lezen. Hou vol.

• 30 Juli 2012 - 10:49

Willy:

hoi Wim en Ben
    hou nog even vol zoals ik lees ging het klimmen bij Ben niet zo goed maar 11 km klimmen valt niet mee maar geen probleem het volste vertrouwen hoor geniet maar heerlijk op de terrasjes groetjes Willy