Vierde fiets dag - Reisverslag uit Allande, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Vierde fiets dag - Reisverslag uit Allande, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Vierde fiets dag

Blijf op de hoogte en volg Ben

26 Juli 2012 | Spanje, Allande

Gister het dorpje nog bekeken en dat was toch allemaal wat minder. Zowel de verzorging van het geheel alswel dat het vergane glorie was. Wel war er sfeer en dat maakte veel goed.Helaas hebben we wat regen gehad maar toch buiten gegeten. En hoe, een schaal vol verschillende soorten vlees en patat. We konden het niet op zoveel het was. Gelukkig niet teveel vooraf genomen. Tijdens de 2e bui naar het hotel gegaan en daar nog iets gedronken en vroeg naar de kamer gegaan. Een karig ontbijt en op tijd weg om 8.45. Honderd meter vlak en en gelijk een klim van 5.5 km. Dat is een lekkere binnenkomer. Verder liep het wel, daarna een flink stuk langs de rivier. Even flink omhoog bij een stuwmeer en een regenbui en wat onweer. Gelukkig vij snel weer opgeklaard en gaan we verder. Weer langs de rivier en als we afslaan weer flink klimmen. Wat dalen en weer klimmen.

Op tijd gestopt anders was het nog meer klimmen. Hotel gevonden en wat rond gekeken. Oook wat was gedaan, de regen laat wat sporen na. Nog 2 dagen en dan moeten we de lopers hebben ingehaald. Na 80 km zijn we Pola de Allande aangekomen.

Groet Wim en Ben