Dag zes - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu Dag zes - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Ben Sluijsveld - WaarBenJij.nu

Dag zes

Blijf op de hoogte en volg Ben

28 Juli 2012 | Spanje, Santiago de Compostella

Gisteravond na de douche al wat geslapen, in het kader van herstel. Daarna een simpele maaltijd, alleen jammer dat ze die in mijn ogen bederven door er zoveel olijfolie op een salade te doen waar je anders een hele maaltijd kunt berijden. Vroeg op bed (was al 10.45) in de hoop dat het morgen beter gaat. Goed geslapen wat dat betreft een erg goed hotel. Eens spaans ontbijt en op tijd weg. Erg fris zelfs tegen het nat aan, de bewolking hangt laag en we zitten op 800 meter hoogte. Een flinke rit voor de boeg, 130 km is de bedoeling. Maar soms gaat het wel eens mis zoals vandaag, 15 km omgereden. Eindelijk hadden we het gevonden. Luca uit de richting (Meilat) de t-kruising daarna geen aanwijzing kies je net verkeerd en kom je weer in Luca. helaas de grote weg maar genomen, is zeker met het oog op de afstand. In Azura de lopers ontmoet, na een belletje blijkt dat ze toch vlak bij zijn.

Esther, Jack, Mieke en Suus zijn op weg naar de camping en we zien elkaar op het terras. Erg gezellig maar wij moeten nog 38 km. Totaal hele dag op en af en het totaal aantal km maakt het zwaar. De nachtrust heeft wel goed gedaan, het gaat al beter als gister. Moe en blij dat we er zijn, vlug een hotel en de stad in. Bekend maar toch ook weer niet. twee jaar geleden waren we hier ook.

Cijfers. 149km en 2119 hoogtemeters.

Ben & Wim